Auto nie do zdarcia, nie rdzewieje (jeśli bezwypadkowe lub fachowo naprawione), mechanika wysokiej jakości, tapicerka po której nie widać zużycia, kokpit nie trzeszczy nawet przy przebiegu rzędu 330000, miejsca w środku pod dostatek, może bagażnik w b3 trochę mały. Części (zmienniki ale markowe) i robocizna tanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny i w miarę dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojone przełożenia
4,0
Układ jezdny
byłoby doskonale gdyby nie te \"Polskie drogi\"...
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Wygodne w miarę twarde fotele, super nawet na dłuższą podróż
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, sporej mocy wentylator
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obszerne wnętrze
3,0
Wyciszenie
Wrażliwi mogą odczuwać dyskomfort na tylnej kanapie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na LPG jest ekonomicznie :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja, pieniądze dobrze zainwestowane, relatywnie mała utrata wartości i zawsze się sprzeda
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z racji wieku serwisuję auto zamiennikami i te częściej się zużywają, tłumik to zapewne sprawka spalin gazowych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 S 90KM 66kW
[l/100km]