Zawieszenie
: Niestety polskie drogi dają o sobie znać!!
Silnik
: Elektronicznie sterowany gaźnik jest ekonomiczny ale przy naprawie dość drogi.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na swoje marne 80 koników dość elastyczny.Nie polecam instalacji gazowej do tego silnika gdyż ten silniczek potrafi spalić 6l 95ki a gazu zależy jak się ciśnie ale mi pali ok 10l!!
4,0
Skrzynia biegów
Chodziła super ale zaczynają ciężko wchodzić biegi ale przy ponad 180 tys bez remontu ma chyba prawo.
3,0
Układ jezdny
Dość sztywne a zarazem straszne buja w zakrętach. Przydałoby się obniżyć chyba z 40mm.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach tutaj nie ma żadnych minusów.
5,0
Ergonomia
Ergonomia jak to w niemieckich autach na bardzo wysokim poziomie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do 2 stopnia nawiewu nie słychać. Szybki szybko odparowują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni z przodu nie brakuje nawet dla bardzo wysokich osób. Mam prawie 188cm wzrostu i w maksymalnym odsunięciu fotela ledwo sięgam do pedałów!!
Jednak z tyłu oparcie jest zbyt pionowe(ze względu na zbiornik paliwa za fotelem) i siedzisko zdecydowanie za krótkie jak dla mnie.
5,0
Wyciszenie
Odnośnie wyciszenia to inni mogą tylko się uczyć. Do 80km/h silnika w ogóle nie słychać. U mnie najgłośniejsze są opony!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie przy dynamicznej jeździe bez piłowania na zbyt niskich biegach pali ok.8,5 l/100km LPG
i około 6 l/100km ES95
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 70KM 51kW
[l/100km]