Zawieszenie
: tuleje itd - polskie drogi, ale polecam zalozyc zestaw z powerflexa jest drogi ale jak wsadzisz to o zawieszeniu mozna zapomniec ze cos sie wybije:)
5,0
Całokształt
auto cult, to juz jest youngtimer, dzis juz ich bardzo malo na ulicy
Wrażenia
5,0
Silnik
5 garów - pieknie brzmi, bieg 3 i 4 daje niezlego buta, dobra elastycznosc, silnik wymaga dobrego szpeca i opieki,
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
z tyłu slabo ale to jest coupe a nie Van, i tak musi byc :)
5,0
Ergonomia
dzis juz tak solidnie nie buduja aut,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje jak piec
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu malo miejsca...ale to coupe i taka jest uroda
4,0
Wyciszenie
szumi ale przy wysokich predkosciach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zalezy od nogi, gaz w takim modelu to nieporozumienie, albo stac na taki woz i i spalanie albo sie nie kupuje - silnik musi swoje wypic ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
auto nie na sprzedaz :) wiem co mam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wilgoc w bagazniku i w paru innych miejscach ale-wiek robi swoje ale wszystko do opanowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 quattro 136KM 100kW
[l/100km]