Doskonałe auto dla kogoś kto nie chce wiecznie siedzieć w serwisie
ale trzeba o niego dbać!!!
a cię nie zwiedzie.
jak jest gaz trzeba od czasu do czasu pojeździć na benzynie,
no i przy tym wtrysku nie odpalać na gazie!
Wrażenia
5,0
Silnik
przy wyprzedzaniu nie trzeba wachlować dzwignią zmiany biegów.
4,0
Skrzynia biegów
trzeba uważać na wsteczny.
5,0
Układ jezdny
przy sprawnym zawieszeniu rewela.
Komfort
4,0
Widoczność
doprzodu i na boki ok tył do banii (widok w tylnej szybie)
5,0
Ergonomia
nie trzeszczy, stare solidne niemieckie wykonanie,
u mnie nawet dobre wyposażenie tempomat (przy manualu),klima wspomaganie,szyber wsk temp oleju i ładowania.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy klimatyzacji dwa środkowe nawiewy nie są podłączone pod ogrzewanie więc zimą nim się zrobi ciepło w aucie trzeba poczekać, tylna szyba paruje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, fotel kierowcy ma regulację wysokości.
4,0
Wyciszenie
bez tragedii w porównaniu z polonezem lux.przy 120-140 km/h można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie od pełnego do pełnego zbiornika w trasie przy śr prędkości spalił 8-9L
a na gazie 11-12t rasa
12,5-16 miasto
5,0
Stosunek jakość/cena
niewielkie pieniądze dobry, wciąż dynamiczny silnik. no i niezawodny!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza żeczami eksploatacyjnymi nic nie wymaga wkłądu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza żeczami eksploatacyjnymi nic nie wymaga wkłądu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 GT 136KM 100kW
[l/100km]