Za nie wysoką cenę nieprzeciętny komfort, bezpieczeństwo i niesamowite osiągi silników doładowanych. Po za tym pełen ocynk. Co tu dużo pisać...Audi Rulezz ;o)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry ciąg od ok 3500 obr/min, elastyczność zadawalająca, ale do nowych TDI jednak daleko. Większość napotkanych aut nie ma szans.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka za krótka, piątka za krótka lub brak szóstki. Biegi wchodzą świetnie.
4,0
Układ jezdny
W Quattro jest idealnie, a w ośce (moja) czasami tyłek chce wyprzedzić przód. Mam kompletne zawieszenie sportowe i jest blisko ideału.
Komfort
5,0
Widoczność
Szklarnia...
5,0
Ergonomia
Przyciski są tam gdzie mają być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima lubi się psuć (1986-normalne po tylu latach), a grzeje az za dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Żadko które auto ma tyle miejsca (chyba, że starsza 200). Idealne na Taxi.
5,0
Wyciszenie
Za słabo słychać turbosprężarkę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na Turbo pali mało od 9 litrów w górę w trybie mieszanym. Zwykle 12 litrów. Ceny umiarkowane. Niektóre części są większe/mocniejsze=droższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami niedomaga elektryka np. tylne lampy nie łączą, przełącznik zespolony świateł się kończy. Przekaźniki i po krzyku. Zwykle cieknie pompa wspomagania i drobne wycieki z silnika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie silnika i skrzyni jest za delikatne - ogólnie elementy met-gum (dla jeżdżących ponad normę?przepisy)