jak na ten rok to silnik pracuje idealnie. zero stukania pukania. elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
przy silniku 2,8 V6 brakuje 6 biegu. Vmax-24km/h.
ktos wczesniej napisał ze takim silnikiem wyciągnął 220km/h. JAKI KIEROWCA TAKIE OSIĄGI.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc bardzo dobra. na wstecznym wcisnie sie w kazdą szczeline
4,0
Ergonomia
jednym słowem samochód ergonomiczny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szubko sie nagrzewa w srodku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie brakuje miejsca
4,0
Wyciszenie
mogło by byc lepiej. ale ten dźwiek V6 w kabinie. cudo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzucie paliwa jest spore. nie ma co sie oszukiwac. smieje sie z ludzi którzy piszą ze 2,8V6 pali im 9,0l 10l. chyba na postoju. glupoty piszą. przy katowaniu silnika spalanie dochodzi do 25 litrów(lubie jeździc szybko i nie zawsze trzymam sie ograniczen jeszcze te korki itp.) w cyklu mieszanym palił 20 litrów gazu. nie ma co sie oszukiwac. po trasie szczeze nie umiem okreslic bo jak wpadne tam na konin no to 200km/h to minimum.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem go za 8000zł do poprawienia był wydech. samochód ma 16 lat a pełna elektryka i komfort jak za tą cene to super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgiem jest to ze nie moge wymienic żarówki w popielniczce i siłowniki tylnej klapy nie trzymają. jak kupiłem centralny nie działał ale to sprawa rozlutowanych kabelków.
wkurza mnie to ze tylna roleta(nie elektryczna) spada jak sa tylne szyby otworzone.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła mi nagrzewnica. ale to nie znaczy ze kazdy kto kupi bedzie miał zepsutą nagrzewnice.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 E V6 174KM 128kW
[l/100km]