Szukaj

Ocena kierowcy - Audi 100 C4 Sedan

Marcin, 12 lat temu
Silnik 2.3 E 133KM 98kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 330 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi 100 C4 Sedan 2.3 E 133KM 98kW 1990-1994 - Oceń swoje auto
4,08
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia automatyczna, mimo że już parę kilometrów ma przejechane i nie jest nowej generacji to i tak miło się jeździ może za długie przełożenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : układ wtryskowy k-JET
5,0
Całokształt
Jeżeli ktoś szuka auta wygodnego i np. w aucie klasy kompakt czuje się przytłoczony to polecam to auto, myślałem na początku nad BMW E34 520 lub Mercedesem W124 2,6 kat i oglądałem głównie te auta i mercedes w tej cenie za dużo rdzy dawał w gratisie natomiast BMW przeważnie miało zamiast tłumika jakieś rury niczym broń młodzieży ze sztachet party i przyciemniane szyby (BMW - BOLID MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ)choć bywają naprawdę utrzymają jak klasyki. Jeżeli chodzi o AUDI 100 C4 to po prostu do niego wsiadłem i od razu wiedziałem że następne auto będzie A6 C5 lub A8 D2, naprawdę po tym samochodzie sam nie wiem dlaczego człowiek nabiera zaufania do marki Audi, po prostu 330000 a tapicerka jak w skodzie z 2001 w takim stanie. Auto naprawdę warte swojej ceny.Czasami czas dla mnie zatrzymuje się w tym aucie a naprawdę dużo nim jeżdżę bo używam go też służbowo.
Wrażenia
4,0
Silnik
330000 i samochód jeździ o czymś to świadczy. Samochód jeździ na gazie pierwszej generacji i spalanie nie małe ale w sumie pięć cylindrów też coś spalić musi szczególnie w mieście ze skrzynią automatyczną. Silnik do skrzyni automatycznej jest maksymalnym minimum, rewelacji w przyspieszeniu nie ma choć na trasie niema tragedii
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automat myślałem że będzie gorzej choć brakuje mi zmiany biegów w tzw trybie ekonomicznym, sport znowuż dużo nie daje to samo można osiągnąć wciskając pedał do podłogi. Ogólnie jestem zadowolony że automat(pierwszy w życiu i na pewno nie ostatni) Może za największy minus zaliczę długie przełożenia szczególnie zmiana między 3 a 4 - potrafi między tymi biegami trochę szarpnąć
3,0
Układ jezdny
samochód jest pod sterowny nie proponuje gwałtownych zakrętów bo to i tak nie spowoduje że przy dużej prędkości skręcicie. Zawieszenie idealne na polskie drogi, strasznie wygodne i podobno trwałe
Komfort
4,0
Widoczność
tu po prostu dobrze, samochód sedan więc nie wymagajmy super widoczności do tyłu ale pochwała za to że widoczności nie zakrywają przednie słupki, za to szatoba
4,0
Ergonomia
Ergonomia dobrze, choć brakuje mi trzymaków na napoje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
posiadam klima tronik i jest naprawdę doskonale.szybko upał i nawet jak szyby zaparowane wystarczy na chwilę klimatyzację włączyć i po problemie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam podłokietnik zrobiony z poduszki tylnego siedzenia co powoduje że jest miękki duży i szeroki (rewelacja polecam każdemu kto niema podłokietnika a chce kupić jakiś podłokietnik (wystarczy znaleźć audi na szrocie i wymontować z tylnego siedzenia za 20 zł ja nawet dostałem w takim samym kolorze tapicerki)automat plus podłokietnik to po prostu bajka. Ja nie chce wysiadać z tego auta i czasami jeżdżę 800-90 km na godzinę bo czas dla mnie się zatrzymuje w tym aucie
4,0
Wyciszenie
cichutko, dopiero powyżej 4000 obr samochód zaczyna ryczeć a powyżej 5000 obr samochód się zaczyna nie przyjemnie drzeć, ale niektórym może się podobać, może miłośnicy wiejskich tłumików od motocykli sprawili by więcej basów i w tedy było by lepiej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mógł by mniej palić gazu
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 5500 zł nie kupię niczego tych gabarytów z klima tronikiem i automatem (proszę nie porównywać do tego auta Omegi o pięć lat młodszej lżejszej o 500 kg bo niema już nadkoli i progów i bierze oleju 1 l/1000 km)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
chłodnica mi teraz cieknie ale mam klucze a używaną już za 100 zł można kupić (tej chłodnicy nie zauważyłem przy zakupie) po za tym wymieniłem czujnik hala za 250 zł (położenia wału samochód stracił iskrę) i UWAGA na wystrzały gazu w układzie K-Jet potrafi się przestawić membrana i w tedy zaczyna się jazda, od nowa ustawianie klucz impuls 3 i podłączenie czujnika do sondy lambda i 30 minut ustawiania dla cierpliwych
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujnik Hala w aparacie zapłonowym

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi 100 C4 Sedan 2.3 E 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi 100 C4 Sedan