Silnik
: bardzo, ale to bardzo stabilny, cichy, niezawodny
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik, stabilny, bez najmniejszego problemu. Dobrze pasuje do tego auta - wiadomo że do wyścigów się nie będzie nadawał ale do swobodnej jazdy (nawet do 150), wyprzedzania jest bardzo dobry.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo wygodnie wchodzą biegi, bez problemów, dobre miejsce na skrzynię, szczególnie gdy mamy jeszcze podlokietnik
5,0
Układ jezdny
Wystarczająco dobrze trzyma się drogi, cichy w środku, trwałe elementy jeśli kupimy oczywiście dobre zamienniki a nie jakieś chińskie czy jakieś gpd - polecam lemforder, trw, febi, rouville.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra widoczność do przodu, przez lusterka (szczególnie środkowe) ale trochę gorzej do tyłu przy cofaniu - prawie nie widać tyłu ( a mam 184 cm wzrostu)
5,0
Ergonomia
bardzo dobre materiały wykończeniowe, dobrze złożone
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczająca - czasem są kłopoty z klimatronikiem, ale to też rzadko - ew. naprawy tanie - szczególnie na allegro
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo, bardzo duża wygoda, dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
super cichy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów i napraw do zniesienia - tzn normalne. zużycie paliwa myślę że niskie jak na taką wielkość i masę i silnik
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód bardzo dobry - czasem jakaś pierdoła się trafi ale to nie problem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak - tylko wszystko trzeba robić na czas, a nie wymieniać rozrząd po 100000 i mówić że się pasek zerwał, czy pilnować napinacza paska klinowego, bo czasem jak rolka się wyrobi to potrafi spadać i łamać osłonę rozrządu.
TO SAMOCHÓD NIEZAWODNY
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW
[l/100km]