Silnik pracuje równo, ma dużą moc gwarantującą bardzo dobre jak na limuzyne osiągi.
5,0
Skrzynia biegów
6 przełożeń + elastyczność rodem z ciężarówek = Audi S4. Na 6 można jechać nawet 40kmh!
5,0
Układ jezdny
Trochę twarde zawieszenie, ale to wersja sportowa. Napęd na 4 koła sprawia, że żadna nawierzchnia mu niestraszna
Komfort
4,0
Widoczność
Niewysoki kierowca może mieć problemy. W innym przypadku świetna widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko co trzeba tutaj jest. Bardzo wygodne skórzane fotele recaro, skrzynia biegów i wszelkie przyciski doskonale poukładane. Kierownica bardzo wygodna i do tego z regulacją.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew trochę głośny, ale skuteczny. Do tego klimatronic który jest bajecznieprosty w ustawianiu i nie łyka tyle benzyny, co np klima w M3
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo. Z przodu to istna poezja, prawie jak w Cadillacach.
4,0
Wyciszenie
Nieco gorzej niż w standardowym C4, ale znacznie ciszej niż w typowych sportowcach. Odradzam tuning wydechu, gdyż jazda może stać się nieprzyjemna.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w normie (jak na silnik 230KM). Części drogie i trudno dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto to mieć!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem coś siądzie, ale raczej nic poważnego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik super wytrzymały, podobnie jak skrzynia. Spójrzcie na przebieg!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 230KM 169kW
[l/100km]