Samochód z nadwoziem S6 / przedloczone przednie nadkola / prezentuje się bardzo dobrze. Przydałyby się xsenony !
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik AAN 20V z turbiną tuning wtrysku
moc 260 KM doskonały ! Szybkość
bez ogranicznika elektronicznego - max.
osiagnięta 280km/h na niemieckiej
autostradzie.Przyspieszenie 5,6 sek/1oo
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia VI stopniowa.I bieg bez synchronizacji, trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
4x4 niezawodny w każdych warunkach
atmosferycznych
Komfort
3,0
Widoczność
Mogla by być lepsza do tyłu,szczególnie lewa strona.
4,0
Ergonomia
Poprawna skórzana tapicerka typu
pół sportowego. Regulowana kierownica.
Dżwignia zmiany biegów umieszczona
poprawnie.
Po 10 latach niska cena giełdowa nieadekwatna
do jakości. Autko raczej nie sprzedawalne. Dla koneserów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w kazdym Audii.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochodem przejechałem 125 000 km
przez 7 lat w tym ok.30 000 km z przyczepą kempingową 1,5 t co przyspieszyło wymianę sprzegła i tarcz
hamulcowych. Poza tym OK.
Nie jest to samochód seryjny.Zbudowanyzostał jako egzemplarz ekspozycyjny i przez 3 lata
wykorzystywany jako samochód slużbowy w AG AUDI NECKARSULM.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 230KM 169kW
[l/100km]