Przeniesienie napędu
: Quattro typu torsen - tego trzeba spróbować!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Zużywające się i drogie drążki reakcyjne tylnego zawieszenia w Quattro
Układ hamulcowy
: Troszkę za małe tarcze hamulcowe z przodu. Przy tej masie i zdolnościach do szybkiej jazdy należą się 10% większe.
4,0
Całokształt
Troszkę za słaby ale to już wyuzdana opinia totalnie sugestywna , wywądząca się z zacięcia rajdowego. Na polepszenie humoru wsiadam do Peugota 106 XSI i jak się wyszumię to znów dostojnie zasiadam za kierownicę C4.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje mu 50 KM. Max moment obr. ciut za wysoko - gdyby tak był przy 2600-2800 było super.
4,0
Skrzynia biegów
ZF4HP18 - Nie ma tragedii pracuje jak ZF. Co prawda to nie BMW ale zasługuje na uznanie. O niebo lepsza od automatów Audi. Daleko jej jednak do skrzyń japońskich. Na pocieszenie dodam że biegi zmienia płynnie czego nie robi np. Mercedes.
5,0
Układ jezdny
Quattro typu Thorsen przy tym rozkładzie masy i automacie to po prostu luksus. Miałem Rav 4, Pajero i Imprezę( 125KM) i proszę mi wierzyć nie dorastja quattrakowi do pięt. Żeby nie było zamieniłem imprezę \'99 na audi \'92.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wymaga komentowania. Lewe lusterko troszę za \"płaskie\".
4,0
Ergonomia
Wszytko w zasięgu ręki , duży schowek pod kierownicą,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem Super. Zimą coż jak juz się nagrzeje jest ok ale zanim to nastąpi troszkę trzeba przejechać. Klimaautomatic działa bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele Recaro i duży solidny regulowany podłokietnik dają poczucie luksusu. Mało miejsca z tyłu przy wysokich osobach z przodu.
5,0
Wyciszenie
Tylko w Mercedesie 2.0E W124 miałem ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za 15 tys z pełnym wyposażeniem i napędem na 4 koła który się po prostu nie psuje. Wydajna klimatyzacja przyprawia o katar. Zasięg dośc dobry ( Benzyna 850 km LPG 450 km ).Łącznie na dwóch paliwach można pokonać 1300 km przy koszcie 440 PLN daje nam 34PLN/km przy zużywaniu benzyny i gazu w jednym przejeździe. 4 osoby zajadą z Łodzi nad Adriatyk za 110 PLn od łebka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma 18 lat więc cos tam zawsze raz na pół roku wyskoskoczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
320 tys na drogomierzu - motor dostał nowe uszczelki pod głowicę przy 300 tys i to tyle z napraw.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 E V6 quattro 174KM 128kW
[l/100km]