Troszkę obroty falują na luzie, ale ryk super. To jest właśnie ta V6.
4,0
Skrzynia biegów
Automat troszkę wysłużony. Ma pewne luzy na zmianie z 3 na 4. Po rozgrzaniu skrzyni potrafi zatrząść z 4 na 3.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak czołg choć poduszki nad amortyzatorami wymieniałem już dwa razy w ciągu dwóch lat. Te nasze polskie drogi są wprost "świetne".
Komfort
5,0
Widoczność
Nie miałem żadnych problemów z z tym.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawaliła mi ostatnio nagrzewnica, płyn wyciekł. Tylko laweta w tej sytuacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale dla pasażera i kierowcy. Co za mną?? Przecież ja tam jeszcze nie jechałem.
5,0
Wyciszenie
Super. Tylko pomruk V-ki i mojego podwójnego REMUS-a
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym kiepsko. Na trasie potrafi zechlać 13l a w mieście ok 19l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na taką klasę samochodu jest w miarę tani.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynym moim problemem jest dziwny pobór prądu, który mi rozładowuje akumulator. Kilku elektryków samochodowych nie dało sobie z tym rady. Nadal coś mi ją zżera.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 E V6 quattro 174KM 128kW
[l/100km]