Szukaj

Ocena kierowcy - Audi 100 C4 Avant

MICRI, 19 lat temu
Silnik 2.3 E 133KM 98kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 206 tys. km
Audi 100 C4 Avant 2.3 E 133KM 98kW 1991-1994 - Oceń swoje auto
4,92
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
AUDI TO MOŻE NIE NAJLEPSZA MARKA NA ŚWIECIE JESLI CHODZI O NIEZAWODNOSC (JAPOŃCZYKI). ALE JEŚLI CHODZI O STYLISTYKE TO NIEZAMIENIŁBYM NA ŻADNĄ INNA .MOJE AUTO CENIE ZA KOMFORT JAZDY ,WYPOSAŻENIE ,PROSTOTE EWENTUALNYCH NAPRAW, TANIE CZĘŚCI ,DOBRE PRZYSPIESZENIE JAK NA GABARYTY AUTA.
Wrażenia
5,0
Silnik
JEŚLI CHODZI O SILNIK TO DUŻO TU NIE TRZEBA MÓWIC JEDNOSTKI 5 CYLINDROWE W AUDI TO PIEKNY DZWIĘK I KULTURA PRACY. OCZYWISCIE JEŚLI SIE DBA O UKŁAD ZAPŁONOWY (ŚWIECE, PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIECIA ,KOPUŁKA + PALEC ROZDZIELACZA). TYMBARDZIEJ JAK SILNIK PRACUJE NA GAZIE, TRZEBA ZWRÓCIĆ NA TO UWAGE PONIEWAŻ GAZ JEST BADZIEJ CZUŁY NA NIEDOMAGANIA UKŁADU ZAPŁONOWEGO. STĄD STRZAŁY I NIEPOTRZEBNE KOSZTY SILNIKA KROKOWEGO CZY PRZEPŁYWOMIEŻA. TAK TO NIE MA SIE DO CZEGO DOCZEPIĆ JESTEM ZADOWOLONY:)
5,0
Skrzynia biegów
JESLI CHODZI O SKRZYNIE BIEGÓW TO NIE MA CO TU ZA DUŻO PISAC, PRACUJE DOSKONALE BIEGI WCHODZĄ DELIKATNIE I BEZ PROBLEMU.
5,0
Układ jezdny
AUTKO SIĘ PIĘKNIE PROWADZI CZĘŚCI SA NIEDROGIE, TYLKO TRZEBA DOBRZE POSZUKAC NA NECIE. BO TE W SKLEPACH MOGĄ DOPROWADZIĆ DO ZAWROTÓW GŁOWY. WYMIENIŁEM TYLKO PRZEDNIE AMORTYZATORY, PONIEWAŻ NASZE DROGI SĄ JAK POLIGONY, A TO NIE JEST AUTO TERENOWE. WIEC Z PRAWEJ STRONY PO WJECHANIU W WIELKA DZIURE Z AMORTYZATORA ZOSTAŁY TYLKO STRZEPY. ZAWIESZENIE BYŁO OK DO CZASU JAK NIE POJAWIŁO SIE NA NASZYCH PIEKNYCH DROGACH
Komfort
5,0
Widoczność
CO BEDE PISAŁ IDEAŁ
5,0
Ergonomia
STYLISTYKA WNETRZA JEST POPROSTU IDEALNA PRZEDEWSZYSTKIM JEST TO AUTO JUŻ PARONASTOLETNIE. A LINIE DESKI ROZDZIELCZEJ I WNETRZA SA BARDZO NOWOCZESNE I OBŁE. NIE JAK W BMW NIBY TEN SAM ROCZNIK A WYGLAD JAK MEBLOŚCIANKA TRAGEDIA. PO 14 LATACH NIE ZAUWARZYŁEM ŻADNEGO USZKODZENIA WNETRZA AUTA DLA MNIE FABRYKA.WIDZIAŁEM WNETRZA W BMW CZY OMEGA B PEKNIECIA TAPICERKI POPUCHNIETE PLASTIKI ŻENADA.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRE NAWIEWY JEST ICH TYLE ŻE NA POCZATKU NIE MOGŁEM POŁAPAC SIE ILE ICH JEST. PARA W AUCIE TO KWESTIA PARU SEKUND 10 NAWIEWÓW TO CHYBA WYSTARCZY . W ZIME MOŻNA SOBIE ZROBIC PIEKARNIK:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z TYŁU I Z PRZODU JEST TYLE PRZESTŻENI ŻE NIE MA MOWY O CZYMŚ TAKIM JAK BRAK MIEJSCA NA NOGI. W 5 OSÓB JEDZIE SIE NORMALNIE BEZ ZADNEGO TŁOKU.
5,0
Wyciszenie
SILNICZEK CHODZI CICHUTKO DOPIERO PRZY WIĘKSZYCH OBROTACH SILNIKA DOCHODZI HAŁAS SPOD MASKI . CO NIE PRZESZKADZA BO SILNIK MUSI BYĆ TROSZKE SŁYCHAĆ.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TAK JAK PISAŁEM CZĘSCI SĄ TANIE TRZEBA TYLKO UMIEĆ SZUKAĆ (ALLEGRO HURTOWNIE I INNE) . NIE KUPYWAĆ TEGO CO NAM PODSUNIE SPRZEDAWCA W PIERWSZYM LEPSZYM SKLEPIE. AUTKO NA GAZIE JEST BARDZO OSZCZĘDNE BO PALI TYLE CO MALUCH NA BENZYNIE PO PRZELICZENIU TEGO NA ZŁOTÓWKI WIĘĆ TO WSZYSTKO TŁUMACZY.
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA CENE 12-13 TYS. ZŁ. MOŻNA MIEĆ LIMUZYNE Z PRAWDZIWEGO ZDAŻENIA W STANIE IDEALNYM JESLI SIE KUPI Z IMPORTU. NIE POLECAM KUPNA U NAS ZAZWYCZAJ TO TROTY Z WYBITYM ZAWIESZENIEM.MOZNA SOBIE POZWOLIC NA LUKSUS NIE PŁACAC ZA NIEGO GÓRY PIENIEDZY O ŁADNEJ NIE STARZEJACEJ SIE Z UPŁYWEM LAT LINIĄ NADWOZIA. POLECAM :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
GŁÓWNA USTERKA WE WSZYSTKICH AUDI SĄ CZUJNIKI TĘPERATURY KIEDY WSKAZÓWKA POKAZUJE NP. 90 STOPNI . A NAGLE OPADA STANDARD. TO BY BYŁO WSZYSTKO JA BYNAJMNIEJ NIC WIECEJ NIE ZAOBSERWOWAŁEM.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEŚLI CHODZI O KAROSERIE TO TRZEBA ZWRÓCIC SZCZEGÓLNĄ UWAGE NA KOŃCÓWKI PROGÓW Z TYŁU AUTA PRZY NADKOLU. BARDZO CZĘSTO SĄ NIE KONSERWOWANE OD NOWOŚCI OCYNK OCYNKIEM ALE KAMIENIE I BŁOTO ZROBIĄ SFOJE. POD GUMOWĄ ORGINALNĄ NAKŁADKĄ NA PRÓG, I PLASTIKOWYM NADKOLEM MOŻE ZNAJDOWAĆ SIE OGROMNA DZIURA. A WRACAJAC DO SILNIKA W WIELU MODELACH SILNIK GAŚNIE , JEST TO SPOWODOWANE STRZAŁEM GAZU. KTÓRY USZKADZA SILNIK KROKOWY BIEGU JAŁOWEGO, WYSTARCZY GO ODŁĄCZYC (KOSTKE) I WSZYSTKO OK EWENTUALNIE MOGĄ TROSZECZKE WZROSNĄC WOLNE OBROTY. UKŁAD HAMULCOWY TRZEBA ZWRACAĆ UWAGE NA HAMULEC RĘCZNY POTRAFI ZŁAPAC I NIE PUŚCIĆ. JEST TO SPOWODOWANE PRZYTARCIEM SIE TŁOCZKA (PĘKNIĘTA GUMA NA CYLINDERKU). WARTO TEŻ PSIKNĄĆ CZASAMI WD-40 NA SPRĘŻYNE PRZY ZACISKU ODCIĄGAJĄCĄ LINKE RECZNEGO

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi 100 C4 Avant