Karoseria
: Karoseria pancerna i prawie nierdzewna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Auto wygodne, dynamiczne i trwałe, szczególnie rdzoodporne
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety mechaniczny wtrysk, z racji tego że jestem mechanikiem i naprawiam auta od lat 90 potrafię okiełznać twór o nazwie KE Jettronic. Dobry olej, okresowa kontrola podzespołów i regulacja gwarantują w miarę bezawaryjną pracę. Cena potencjometru, genialna 10 krotnie wyższa od zastosowanych w innych modelach i markach, choć wyglądających prawie identycznie
5,0
Skrzynia biegów
nie ma co pisać działa, działa i działa
5,0
Układ jezdny
jak na polskie warunki rewelacja
Komfort
5,0
Widoczność
wygodne, bez zastrzeżeń. Ale - kicha jeżeli chodzi o fabryczne nagłośnienie i niech ktoś mi powie gdzie mam zamontować CB ?
4,0
Ergonomia
wszystko ok, może trochę źle umiejscowione sterowanie szybami
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmucha z przodu i dmucha z tyłu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
luz z przodu i luz z tyłu
5,0
Wyciszenie
na dziurach nie stuka, na autostradzie nie szumi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
sam naprawiam, więc tylko (aż) koszt części
5,0
Stosunek jakość/cena
kosztuje tyle co dobry rower, jakość na 5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
KE Jettronic lubi płatać figle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zużyty potencjometr (700 PLN)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW
[l/100km]