Po prostu diesel,powolny i uparty na wzniesieniach wdrapuje się swoim żółwim tempem,jedyna metoda to rozbieg ale na naszych drogach za mało miejsca.Najważniejsze że zawsze jedzie, jeszcze nigdy nie zastrajkował na drodze,nie ma mowy o przymusowym postoju pod warunkiem dobrej opieki i wymianie materiałów ekploatacyjnych na czas.
4,0
Skrzynia biegów
Daje radę tylko piątka trochę za długa,ale dzięki temu mało pali.
5,0
Układ jezdny
Przewyższa możliwości silnia,trzyma się drogi i jest komfortowe, chyba że jest zajechane to wybaczcie nie ma cudów
Komfort
5,0
Widoczność
Super jak w akwarium
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.Tylko do włącznika awaryjnych trzeba przywyknąć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche słaba w lecie ale w zimie ciepło już po 5 min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuuużo miejsca.Wiięcej niż w Mercedesie 124.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla z tamtych lat jest ok,pod warunkiem że są sprawne poduszki silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ile dbasz tyle masz.Jak wyżej jeśli zadbany jeżdzi i jeżdzi.Nie ma tylko siły na pompę wspomagania daje do o jakiś czas daje do wiwatu.Uwaga na głowice lubią pękać gniazda wtrysków przez przecągnięcie gwintu.Za każdym razaem wymontowania wtrysku nowa podkładka !!!!!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 70KM 51kW
[l/100km]