Auto niewątpliwie urodziwe a poza tym nie ma słabych punktów.Świetnie jeździ w sensie układu kierowniczego,sprężystości i responsywności.Nie jest to suv-ponton a auto którym chce sie jechać.Uroda wiadomo,genialna,nie ma tego u nas duzo i dobrze,to przeciez kraj skodziarzy i 20letnich Audi (nie mam nic do Audi,jezdizłem i polecam) Poza urodą i układem kierowniczym czuje i widzi sie w niej klasę premium bo i tak,niestety kosztuje..Wszystko,prawie wszystko działa znakomicie.Ja polecam z dodatkowych opcji pakiet z nagłosnieniem Harmana - jeden z lepszych jakie miałem w zyciu.Najlepiej puścic coś co już znacie a okaże sie że Wasze ulubione utwory mają 3x więcej dzwieków ,reflektory matrycowe i hamulce brembo.Kosztują ale auto staje w miejscu.Zawieszenie jest na tyle dobre że czy kołach 20" czy 18" (na zimę) nie ma wiekszej róznicy w komforcie.Bardzo dobre multimedia,jakośc tabletu i kamery.Pierwsza klasa.Miłe ambientowe,dyskretne podświetlene wnętrza.Z wad ,czy uwag z mojej strony co do auta.Automatyczne trzymanie linii na drodze (line asist) - natarczywe i irytujące ,kazdorazowo trzeba dezaktywowac manetką.Właczanie automatem ogrzeawania foteli i kierownicy poniżej 4st na zewnątrz ,nie umiem wyłaczyć ,albo jest niewyłaczalne a po paru chwilach się gotujesz.Nieintuicyjne właczanie/wyłaczanie tylnej wycieraczki,u zony bywa że pracuje non stop jak nie zauwazy....No i to nie wada ale ciekawie pracuje silnik elektryczny..Bywa że na autostradzie właczy sie na jakics czas ,po postoju pracuje chwilę.Wiadomo ze zarządza nim logicznie komputer ale wydawałoby sie ze bedzie pracował tylko przy niskich predkościcha i obrotach....No i zagadka.Jak działa przypominacz -zrób postój napij sie kawy...Tego jeszcze nie opanowałem :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń,na codzień w trybie N wystarczająco zwawy i tak sie głownie jeżdzi,chociaż polecam tryb D wtedy to auto niemalże (w granicach rozsądku) auto sportowe.W każdym razie satysfakcja gwarantowana.Przy niższych predkościach czasem czuć właczanie silnika elektrycznego ale tak mam też w UX-e.Olej 0w20 do zmiany po gwarancji po konsultacji z moim mechanikiem.Na razie jest jak jest ,ale to eko-woda nie olej.....
5,0
Skrzynia biegów
Chyba najlepsza dwusprzędłówka w klasie.DCT,7mio biegowa powinna bezawaryjnie pojeżdzić z 300tys. Nie ma nic wpsólnego z powrshiftem forda (który pracuje swietnie ale sypie sie przy 100tyskm) czy volwsagenowskim automatem gubiąącym rytm o trwalości nie przystającym do marki (mam w firmowym) No i najwazniejsze....Nie jest to japoński wyjec (CVT) kto nie wie co to polecam ostatnie wypusty Hondy,Nissana czy Lexusa - makabra.Nie wiem co sie porobiło bo to nie do przyjęcia...Jedynie Mazda idzie swoją drogą i montuje dwusprzegłówki.CVT tanie i takie jest w prowadzeniu.Pamietajcie o wymianie oleju co 60tys (włąsnie przede mną) chociaż serwis u mnie tego nie robi i odradza.Zawsze robie i polecam.
5,0
Układ jezdny
Jak ktoś uważa ze zwyczajny ,polecam konkurencję (odwiedzic parę salonów jednego dnia) ,wtedy widać różnicę.
5,0
Karoseria
Piekna,przemyślana.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w SUV-ie...do tyłu tak sobie ale jest swietna kamera i duże lusterka,Bez tego -kaplica.
5,0
Ergonomia
Dzięki Bogu sa ładne,funkcjonalne klawisze ,a tablet jest dyskretnie (na ile to możliwe) zamocowany na konsoli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wrażenie że szyby parują częściej i intensywniej niż w moich innych autach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185cm i jest ok
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie parę lat gwarancji przeglądy znośne - 2tys+
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto bez wad ale drogie.Gdyby nie upusty to nie było by go u nas...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zakupie - kalibrowanie radaru zderzeniowego,czujnik otwierania noga bagażnika do wymiany,korekta przycinającej obraz kamerki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T4 160KM 118kW
[l/100km]