Zawieszenie
: Niby Suv a prowadzi się perfekcyjnie niczym Giulia Q
5,0
Całokształt
Najpiękniejszy SUV z genialnym silnikiem! Cudo!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Czego chcieć więcej. Cudo inżynierii i włoskiej pasji. Rwie do przodu, i to jak! Mocy nie brakuje, nigdy. Jest zawsze pod nogą. Porsche zostają daleko z tyłu:) Nawet niektóre amg. Mina cwaniaków z BMW M? BezcennaI ten dźwięk!
5,0
Skrzynia biegów
Działa perfekcyjnie. Bardzo szybka zmiana biegów. W trybie manualnym jest świetna, i te łopatki;)
5,0
Układ jezdny
Ona nie jeździ jak SUV! Ona tylko tak wygląda. Ciut się pochyla w zakrętach, ale wiadomo, prześwit robi swoje. Włoska perfekcja. Jeździłem Macanem. Blado wypada przy "Koniczynce"
5,0
Karoseria
Najpiękniejsza w swoim rodzaju.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko tak, jak powinno być. I przycisk start/stop na kierownicy. Mały detal, a cieszy. Łopatki są cudne w dotyku, duże przez co łatwe do zmiany biegów. Fotele, fotele i jeszcze raz fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie tylko klima. Działa dobrze, daje radę, zero wad
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za kierownicą jest super. Tylko tu siedziałem:)
5,0
Wyciszenie
Jak jedziesz normalnie jest cicho i słychać cudowny pomruk najlepiej brzmiącego V6. W trybie race orkiestra z pod maski wywołuje dreszcze. I o to chodzi!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem jak będzie później, teraz tylko paliwo. No i drugi komplet opon;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Alfa jest warta każdej ceny. Jakość jest super. Zobaczymy jak będzie dalej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 V6 Bi-Turbo 510KM 375kW
[l/100km]