Rewelacyjny wygląd, świetne prowadzenie, kapitalny silnik
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo elastyczny, zbiera się świetnie bez zbędnych ceregieli dając ogromną frajdę z jazdy. System dna sprawdza się w każdej sytuacji w zależności od potrzeb. To na prawdę świetna jednostka napędowa bijąca nawet najbardziej prestiżową konkurencję.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjna, bardzo szybka a w trybie d to już bajka, pomimo że bmw x3 posiada taką samą to jednak w alfie zestrojona jest o niebo lepiej. Tryb a bardziej dla spokojnej i oszczędnej jazdy jednak na plus tryb żeglowania
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie świetny
5,0
Karoseria
Samochód jest po prostu bardzo) ładny i elegancki nie można go pomylić na drodze z żadnym innym, warto dodać że większość elementów wykonano z aluminium, samochód jest sztywny i świetnie się prowadzi
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie jest o. K. Pomimo ma) łej szyby tylnej pomaga kamera cofania oraz czujniki
4,0
Ergonomia
Ergonomia na najwyższym poziomie wszystko na swoim miejscu i pod rękom. Wprawdzie nie jest to tablet na kółkach ale mnie to bardzo odpowiada, wreszcie można się poczuć jak w prawdziwym samochodzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie zarówno klima jak i ogrzewanie działają poprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest naprawdę dobrze oba siedzenia sportowe regulowane elektrycznie łącznie z regulowanym boczkami. Z tyłu spokojnie usiądzie 2 dorosłych jednak osobiście nigdy tam nie jechałem
5,0
Wyciszenie
Do 140 km w miarę cicho powyżej słychać szum powietrza ale tragedii żadnej nie ma i można spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko leję paliwo i pomykam z uśmiechem na twarzy
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest niska ale na tle konkurencji to okazja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW
[l/100km]