Uwielbiam to auto, ale w ogóle nim nie jeżdzę i stoi w garażu. Ciężko to określić, ale po prostu wystarczy mi fakt, że go posiadam, bo sama jazda jest dosyć ciężka. Mój egzemplarz ma gwintowane zawieszenie z dystansami, tłumik na przelocie oraz podniesioną moc (185/290). Do zabawy po deszczu i strzelania w tunelu jest świetny. Brzmi jakby miał przynajmniej dwa razy tyle mocy i wcale nie wieśniacko. Wygląda najlepiej w swojej klasie. Z tego co pamiętam jest także całkiem oszczędny i tani w naprawach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność jest bardzo dobra, mimo że trubo malutkie. Dlatego, że malutkie to też wstaje już całkiem wcześnie (ok 2k rpm). Nie brakuje mu pary przy wyższych prędkościach.
3,0
Skrzynia biegów
Oplowska skrzynia jest nieodpowiednia do tego auta. Mimo, że ma 6 biegów, to przełożenia są dosyć krótkie. Denerwują problemy z wrzucaniem wstecznego i zmiany z 1 na 2 zimą (skrzynia już po naprawie). Słyszałem, że dosyć awaryjna. Przy wyższych prędkościach jest ok, ale chętnie wymieniłbym ją na c635.
5,0
Układ jezdny
Trzymanie jest super. Jest trochę podsterowna, ale to w końcu FWD. Niestety brakuje szpery.
5,0
Karoseria
Auto jest piękne, ale lakier jest z papieru. Zbyt miękki, łatwo pojawiają się odpryski. Na szczęście zero rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyciszenia na przelocie nie ma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiązka klapy, czujnik skrętu, wsteczny, ogrzewanie. Sporo pierdółek, które można naprawić samemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi się nie wydarzyło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TB 16v 155KM 114kW
[l/100km]