Dynamiczna, rwie jak wariatka - system DNA pozwala dopasować jazde do potrzeb / nastroju kierującego.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Tylna belka skrętna dobrze trzyma na zakrętach, ale komfort jazdy po gorszych drogach już troche ograniczony.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klimatyzacja - dlatego gwiazdka mniej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciężko chwycić pas bezpieczeństwa - trzeba się mocno skręcić ręką. Drzwi przednie duże i wygodne. Dla kierowcy i pasażera super wyprofilowane fotele. Dobrze trzymają na zakrętach i są wygodne na dłuższej trasie. Fotele z tyłu nie tak wygodne, ale to sportowe auto na krótszych trasach nie tak źle.
4,0
Wyciszenie
Aż za dobrze, warto byłoby czasem posłuchać silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe na codzień 5 km do pracy spalanie 7,3 na felgach 18. Przy ostrzejszej jeździe "dla relaksu" autko pali 9l/100. A na trasie po krajówkach, raczej nie przekraca 7l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Szukałem z żoną auta, małego, dynamicznego, oszczędnego o niepowtarzalnym wyglądzie. Do wyboru jeszcze było mini które okazało sie dużo droższe, fiat 500 który ma słabe silniki oraz właśnie MiTO które wypadło najlepiej jeśli chodzi o wszystkie kryteria.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co wyciek na kablu od pompy klimatyzacji, ale prawdopodobnie to wina serwisu który robił przegląd klimy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TB 16v 155KM 114kW
[l/100km]