Zawieszenie
: Zlikwidujesz jeden luz - pojawi się kolejny.
3,0
Całokształt
Ogólnie ok ale szału ni ma. Zarówno jesli chodzi o jakość, awaryjność a zwłaszcza osiągi tego "sportowego" auta.
Wrażenia
1,0
Silnik
Dno i kupa mułu. Spod świateł wyprzedzi Cie np. Peugeot 107 68 KM... Sportowy wygląd i brak osiągów. Najesz się wstydu. Nie będziesz często wymieniał oleju (musi być dobrej jakości) - obrócą Ci się panewki i silnik do remontu. Takie są fakty...
4,0
Skrzynia biegów
Tu nie ma problemów. Krotkie przełożenia, brak zgrzytow.
3,0
Układ jezdny
Jezeli wylozysz po zakupie kilka tysięcy na remont przedniego i tylnego zawieszenia (trzeba to zrobić kompleksowo i na dobrych częściach) to zawieszenie swietnie sie sprawuje. Jesli nie - będziesz miał ciągle luzy, skrzypienia, brak stabilności.
5,0
Karoseria
Jesli nie byl bardzo tluczony to ok. Karoseria jest ocynkowana.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest baaardzo kiepska. No ale to w końcu sportowa buda (ale już nie silnik, tak jak wczesniej wspomnialem) :)
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj brak zastrzeżeń. Szybko się nagrzewa, dobrze chłodzi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu trochę gorzej ale w Audi TT jest o wiele gorzej.
3,0
Wyciszenie
Średnio, to "sportowy" samochód... Szyby bezramkowe tu nie pomagają w wyciszeniu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części i ich brak. Do silnika i zawieszenia dokupisz, inne podzespoły- tylko szrot. Cholernie drogie świece (a jest ich 8, nie wiadomo po co, bo mocy i tak nie uswiadczysz).
3,0
Stosunek jakość/cena
Za 10000 kupisz w miarę dobry egzemplarz.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Centralny zamek, elektryka, rozne pierdoly. Ale ogolnie nie jest zle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Chyba ze zapomnisz o sprawdzaniu poziomu oleju oraz jego częstej wymianie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
[l/100km]