kocham ten samochód - jak dla mnie najpiękniejszy który kiedykolwiek powstał
Wrażenia
5,0
Silnik
Pali bez zarzutu, od 3500obr/min w dźwięku silnika można się zakochać, Vmax też nieźle bo 215km/h
4,0
Skrzynia biegów
Dość długie biegi, przełożenia precyzyjne i zachęcające do dynamicznej jazdy. II bieg przy \"deptaniu\" wchodzi opornie reszta w porządku
5,0
Układ jezdny
skręta jak ciężarówka ale to w końcu samochód sportowy
Komfort
3,0
Widoczność
Przód dobrze, boki czasem przeszkadza słupek miedzy przednia boczną a tylną boczną szyba. Tył praktycznie tylko po to by patrzeć w lusterko, mam samochód od prawie roku i dalej nie mogę się przyzwyczaić gdzie się kończy klapa
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i wygląd całego kokpitu świetny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lato - klimatyzacja (bez klimatronika), zima - szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód 2os z tyłu się nie siedzi ewentualnie 1 os, przód w sumie się bardziej leży niż siedzi :)
5,0
Wyciszenie
do 3000tyś obr cicho po wyżej odzywa się dusza sportowa dla mnie bosko!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ten model ma swoje wady, jeśli chodzi o tylne zawieszenie jest problem z częściami, co do reszty to: silniczek krokowy 700zł, pompa wspomagania 700zł, tarcza hamulcowa (1szt) nacinana nawiercana ok 130zł klocki ferrodo 140zł (kpl) miska olejowa 800zł amortyzatory tył od 450zł za kpl , silnik lubi dobre oleje typu valvoline, selene itp
4,0
Stosunek jakość/cena
za niewielką cenę dobry sportowy z rasowym brzmieniem silnika samochód
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wkurza mnie \"wajcha\" otwierania schowka w środku - zatrzask często lubi wyskakiwać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak - wsiadam i jadę tam gdzie chce
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
[l/100km]