Karoseria
: Słabe zabezpieczenie przed korozją progów
4,0
Całokształt
Alfa GT - 10-30k
Widok ludzi na chodnikach, którzy obracają głowy - bezcenne
Widok ludzi pytających co to za samochód - bezcenne
Widok ludzi pytających czy to jest to 3.2 - bezcenne
Wrażenia
5,0
Silnik
1.9 150KM pali 5-6 litrów przy spokojnej jeździe, gdy depniemy - 7-10, gdy depniemy mocniej dojdzie i do 20, ale to przy prędkościach 180+. Bardzo żwawy i dynamiczny do setki w jakieś 8,5 sekundy. Jak dotąd brak usterek.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze, że zastosowano 6-biegową skrzynię, dzięki czemu można zaoszczędzić na paliwie na dłuższych trasach.
5,0
Układ jezdny
Jak to w Alfach - prowadzi się jak rasowe sportowe auto.
3,0
Karoseria
Rdza na progach, trzeba wymieniać i konserwować. Fatalne zabezpieczenie przed gromadzeniem się wilgoci i brudu, co powoduje własnie pojawianie się rudej koleżanki.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest słaba. Osoba
4,0
Ergonomia
Z czasem zaczynają skrzypieć plastiki w środku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla 2 osób, w ostateczności trzech, pod warunkiem, że siedzi ona po stronie kierowcy i pasażerowie nie mają 185cm+
3,0
Wyciszenie
dosyć głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie i dostępność części w popularnym 1.9 pozwala na zaoszczędzenie pieniędzy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Podwozie oraz progi mogłyby stać na nieco większym poziomie. Wykończenie wnętrza również, biorąc pod uwagę, że w dniu premiery w Polsce te auta kosztowały horrendalne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu roku awaria czujnika parkowania, problem z domykaniem szyby zimą, trzeba restartować aku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
[l/100km]