Szukaj

Ocena kierowcy - Alfa Romeo GT II

Plnuker, 10 lat temu
Silnik 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 157 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastycznosc, ekonomia jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Przod, gorne wahacze
4,0
Całokształt
Auto doskonale sie prezentuje, jezdzi bardzo dobrze, lekko sportowe zaciecie sprawia ze nie jest nudne i jazda cieszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel, niezawodna jednostka fiata, dosc dobre osiagi przy niskim spalaniu.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegow, sprawdza sie na autostradach i dluzszych dystansach. Elastycznosc silnika sprawia ze redukowac z 6 biegu trzeba dopiero przy 80km/h
3,0
Układ jezdny
Na plus napewno niezalezne wielowahaczowe zawieszenie niestety nie dosc trwale. O tyle o ile do tylnego nie mozna miec zarzutu to przednim po zastosowaniu slabych zamiennikow moga pojawic sie luzy na gornych wahaczach juz po 10-15 kkm. Cena wymiany nie jest specialnie wysoka. Precyzyjny uklad kierowniczy, pewnie sie prowadzi. Kolejny minus to dosc niski promien skretu.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak to w coupe slabo, linia dachu nisko schodzi wiec widok w lusterku jest ograniczony, do tego male lusterka boczne moga wymagac przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
Wygodne kubełkowe fotele, bogate wyposazenie, dosc dobrze wykonczone wnetrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2 strefowy klimatronik, calkiem niezle chlodzi. Ddatkowa funkcja odparowywania szyb. Minus slabo grzeje w zime, urok diesla oraz do 2005r zastosowane termostaty na poludnie europy sprawiajace ze auto trzyma w zimie 75-80 stopni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto na plycie podlogowej 156, miejsca na nogi nie brakuje, duzy bagaznik. Po zlozeniu kanapy tylnej mozna spokojnie wpakowac narty. Minus nisko schodzacy dach, wyzsze osoby moga glowa ocierac o podsufitke
4,0
Wyciszenie
Szyby bez ramek przy wiekszych predkosciach jednak troche slychac. Do 120 cisza :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie czesci, wiekszosc pasuje z 147 i 156, brak problemu z dostepnoscia
5,0
Stosunek jakość/cena
Duza utrata wartosci powoduje atrakcyjnosc dla aut z 2 reki.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem pojawiajace sie bledy zwiazane z elektryka ktore same znikaja w zaleznosci od temp. Np. Rozprogramowywanie szyb, zapalajace sie kontrolki z poduszek( styk kostki pod siedzeniem)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Alfa Romeo GT II