Bardzo ciekawe, nietuzinkowe auto. Ja mogę gorąco polecić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra kultura pracy, nie przenosi drgań do środka.
Bardzo mocny punkt auta. Jak na 4\'ero cylidrowego klekota całkiem fajnie brzmi. Mało pali, dynamiczny w jeździe miejskiej. Podczas nawet dynamiczniejszej jazdy w środku silnik mało słyszalny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wyskakują, wchodzą lekko, skok lewarka dość krótki.
Biegi jak to w dieslu krótkie, 6\'tka od 90km\\h w górę.
5,0
Układ jezdny
Nie wierzyłem, że przednionapędowe auto może się tak dobrze prowadzić. Auto przyklejone do drogi, kapitalnie się trzyma.
Niestety na słabych drogach już tak fajnie nie jest, dość sztywne zawieszenie przenosi drgania na auto.
Mimo wszystko w środku cicho.
Komfort
3,0
Widoczność
Szału nie ma.
Słupki przednie w takim miejscu, że lubią zasłonić.
Widoczność do tyłu skandalicznie słaba. Da się jeździć bez, ale jak szukacie tego auta poszukajcie z czujnikami parkowania.
3,0
Ergonomia
Fotele bardzo wygodne, kierownica mała również wygodna. Z minusów tragiczne rozmieszczenie przycisków podgrzewania foteli, raczej niewygodny do użycia tempomat.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę, nigdy nie miałem tutaj żadnych zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to coupe, z przodu wygodnie, z tyłu raczej nie.
Wsiadanie i wysiadanie typowe dla coupe, z tyłu mało miejsca nad głową.
4,0
Wyciszenie
W trasie powyżej 120km\\h zaczyna być ciut głośniejsza, ale prawdopodobnie to kwestia drzwi bez ramek.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Delikatna jazda po mieście daje wyniki typu 5,3/100.
Powyżej 7/100 jest ciężko uzyskać, trzeba by się postarać. W trasie przy 120-130km\\h można niskie 5 liczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów z autem nie miałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
[l/100km]