Zawieszenie
: Auto prowadzi sie tak lekko, pewnie, przewidywalnie, reaguje na min ruch kierownicy, klei sie do drogi, no i czuc ze ma character sportowy
4,0
Całokształt
Giulia to auto kompletne. Wyglad, uklad jezdny, dynamika. Na minus spalanie i wyciszenie powyzej 15o km
Wrażenia
4,0
Silnik
Spore spalanie powyzej 110 km
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag
5,0
Układ jezdny
Super, poczucie ze kazdy zakret jest do Pomona IA z wieksza predkoscia
5,0
Karoseria
Lakier metalizowany vesuvio Grey jest rewelacyjny
Komfort
4,0
Widoczność
Slupki A mocno ograniczaja widocznosc
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne I minimalistyczne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK z tylu brakuje przestrzeni
4,0
Wyciszenie
Powyzej 150 km robi sue glosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwozernosc no I serwis w ASO drogi interwal 1200 zl serwis + materialy
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem 3 latnia giulie z przebiegiem 60 tys km w cenie 5 letniego Mercedesa z przebiegiem 100 tys km
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechalem 5 tys km wiec to zbyt krotki czas
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 200KM 147kW
[l/100km]