Szukaj

Ocena kierowcy - Alfa Romeo Giulia II Sedan

DC, 7 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 200KM 147kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Alfa Romeo Giulia II Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : The best of the best!
5,0
Całokształt
Genialne auto. Przejechane 15 tys i tylko wymieniono czujnik temp powietrza, bo były jakieś wątpliwości. Rewelacyjny silnik, tylko 200 KM, a wciska w fotel. Najmocniejszą stroną jest układ jezdny. Masz uczucie, że siedzisz za kierownicą sportowego auta. Precyzja prowadzenia i rewelacyjne właściwości jezdne. Przy +8 stopniach i oponach letnich zawieszenie robi dobrą robotę. To już moja druga Alfa. Pierwsza w 2000 roku, nieudana spotkanie. Tym razem strzał w 10-tkę. Mimo podstawowej wersji wyposażenia jest luksusowo i naprawdę wygodnie. W podstawie podgrzewane fotele, kiera, tempomat, navi, bi-xenon adaptacyjny, czujnik deszczu i fotochrom środkowe lusterko. Jedyne, co mnie denerwuje to brak możliwości wyłączenia na stałe systemu START/STOP. Trzeba za każdym razem ręcznie wyłączać. No i oczywiście ta linia. Włosi to stara kultura i kolebka kanonu piękna w sztuce. Powiem od razu, auto kupiłbym ponownie!
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawdę dobrze się wkręca, jednak w dolnym zakresie brakuje mocy. Może poprawią softem, a jak nie to zrobię tuning na 280KM (ten sam silnik, co w 280KM. Różnią się tylko oprogramowaniem).
4,0
Skrzynia biegów
Czasami się niemiło potknie przy b. spokojnej jeździe w trybie zimowym.
5,0
Układ jezdny
Po prostu wymiata. Jakbyś siedział za kierownicą bolidu. Mercedes i Audi chowają się, chyba że masz do czynienia z wersją S i M-power.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest naprawdę wygodnie, mimo sztywności zawieszenia komfortowo. Z widocznością jak w sportowym aucie. Trzeba chwilę czasu, zęby przyzwyczaić się do słupków dachu, które wchodzą w pole widzenia przy skręcaniu.
5,0
Ergonomia
Zero zbędnych przycisków. Zachowany minimalizm
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest naprawdę sporo miejsca. Mam wzrost 185 cm i dorosła osoba o tym samym wzroście za mną siedzi komfortowo. Nie muszę się przysuwać.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie, jak przystało na sportową limuzynę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie nie ma co narzekać. Auto za 150 tys, więc może kosztować. Pierwszy przegląd ok 1100 zł, spalanie średnie 10,2l/100 KM.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest warte swoich pieniędzy. Żałuję, że nie było mnie stać na 280 KM ale i tak jest rewelacyjnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniony czujnik pomiaru zewnętrznej temperatury.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo Giulia II Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Alfa Romeo Giulia II Sedan