Wygląda rewelacja, zdecydowanie klasa premium. Bez wstydu można stawać do testów z całą niemiecką premium trójką (B, A, M).
Prowadzenie mistrzostwo świata, nigdy nie miałem i nie prowadziłem tak super zestrojonego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
280 KM robi robotę z napędem Q4, (silnik do oszczędnych nie należy ale to dlatego, że jazda tym autem to za każdym razem zabawa i czysta przyjemność, no nie da sie wolno poprostu :) ) . Jak ktoś jeździ spokojnie to spali 7 , ale nie ma co się łudzić w mieście 12-20l , trasa 7-15 l ).
5,0
Skrzynia biegów
Jeden minus dla skrzyni długo się zastanawia przy gwałtownym starcie, ale jak już sie zastanowi to wszystko zostaje w tyle :)
5,0
Układ jezdny
Poezja, bajka , mistrzowie świata , rewelacja, szok , doznania jak w najlepszych sportowych samochodach.
Komfort
4,0
Widoczność
Sedan więc ideału nie ma , ale kamera i czujniki robią robotę. Promień skrętu ogromny ale to chyba przez to, że tak świetnie się prowadzi.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,łatwy dostęp , łatwa obsługa nie trzeba sie zastanawiać , bardzo intuicyjna obsługa, minus do nawigacji która ma uciążliwe wybieranie poszczególnych liter. Wybieranie głosowe niestety nie zawsze dobrze działa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, bez zastrzeżeń. Klima rewelacyjna, cicha i komfortowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca w środku robi wrażenie , miejsca jest full !
5,0
Wyciszenie
Komfortowo nawet przy 200 km/h na 8 biegu silnik około 3k obrotów , auto wyciszone , komfortowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dociśniemy musi spalić w końcu prawie 300KM i Q4
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem najlepsze auto w klasie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem ze spryskiwaczem (wymiana mechanizmu na gwarancji)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TBi 280KM 206kW
[l/100km]