Silnik
: Leciutkie autko po prostu lata przy ponad 220KM, tyle. :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Naszych dróg po prostu nie znosi, tak samo jak w BMW zaczyna się sypać.
Inne
: Dość często psują się różne pierdoły, choć może nie aż tak bardzo jak na wiek auta, ale jednak. Dość skutecznie podnosi to koszta utrzymania, niestety.
4,0
Całokształt
Ogólnie BMW 7 dałbym: 5=, 156: 4 z dużym +. Za jakiś czas wrócę chyba jednak do młodszej 'siódemki', co nie oznacza, że z włoszką jest źle. :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Czuć, że to 3 litry i ponad 200 koni pod maską. Auto po prostu odlatuje!
5,0
Skrzynia biegów
Silnik w połączeniu z tą 6-biegową skrzynią wymiata. Bardzo dobrze, że jest ten szósty bieg, bo inaczej po piątym 'czegoś' by jeszcze brakowało. ;)
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się naprawdę doskonale, w szczególności na ciasnych ostrych zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
W BMW 7, którym jeździłem wcześniej było trochę lepiej, ale to trochę inne auta. :)
2,0
Ergonomia
Tu wiadomo - mogło być lepiej, w porównaniu z 'siódemką' - dobrze. :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobnie jak w BMW, ale to jednak nie taka limuzyna. Koszta utrzymania to chyba największy minus tego auta. W niemieckim aucie psuło się coś raz na rok i kosztowało dużo, tu psuje się częściej i kosztuje sporo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na cenę (samego auta) - wypas, jak doliczyć koszta utrzymania - gorzej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V 226KM 166kW
[l/100km]