Układ elektryczny
: Przecięcie kabla od oświetlenia lusterka w osłonie pasażera spowodowało wyskakiwanie bezpiecznika
Zawieszenie
: Tulejki na wzdłużnych drążkach reakcyjnych do wymiany
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to najlepsza częśc tego samochodu- widlasta szóstka, SOHC, 12 zaworów, 180KM, 260Nm.
4,0
Skrzynia biegów
Automatyczna ZF4HP18, do tej pory wymieniłem olej. Sprawuje się dobrze, aczkolwiek 4 przełożenia na trasę to zbyt mało.
5,0
Układ jezdny
mimo FWD samochód szybciej wpadnie w nadsterownosc niż podsterownosc- przynajmniej ja mam takie doświadczenia. Przekładnia kierownicza dobra w trasy, w mieście troche się idzie namęczyc.
Komfort
4,0
Widoczność
Widac sporo, aczkolwiek do tyłu mogło by byc lepiej
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Do 2000 obrotow w ogóle nie slychac silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to najtańszy samochód w eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto za 3000zł
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 180KM 132kW
[l/100km]