elastyczny jak djabli super pracuje przy 3000 obrotów
MOC ZAZNACZYŁEM JAKO KONIE A NIE KILOWATY
5,0
Skrzynia biegów
trochę ciężko ale przy ostrej jeżdzie oto chodzi
5,0
Układ jezdny
mam fabryczny i jest SUPER W ZAKRĘTACH
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik jest ok wentylacja też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
było z tyłu gorąco a sprzodu jest WIELKI !!!!!!!!!!
5,0
Wyciszenie
będe musiał zbic szybe żeby lepiej słyszeć ryk silnika
:) fakt jest super
ZASTANAWIAM SIE CZY DOŁOŻYĆ TURBINE:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiec w zeszłym roku jehałem z leszna do zakopanego i w trasie przy naprawde spokojnej jeżdzie (test robiłem na 100) i spaliła mi 5,5litra ale wystarczyło trochę jechać i przy 2 tankowaniu spaliła 7,5 niestety powyżej 120na godzine pisze tak samo jak u producenta
5,0
Stosunek jakość/cena
hahahaha cena to tylko ten co jezdzi wie ile kosztuje ludzie na ulicy patrza na auto jakby z 30,000tyśkosztowało albo wiecej ALE POCO MAM ICH UŚWIADAMIAĆ ŻE SĄ W BŁĘDZIE:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wywaliła mi uszczelka przy sciganiu sie wymieniałem oring na olejowym napinaczu paska popychacz sprzegła wymieniałem cieżko chodził tarcza sprzęgłowa niestarcza na dłógo moja wina napewno a tak pozatym na wysokich obrotach jak sie ścigam lubi olej i to bardzo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tak jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 24V 210KM 154kW
[l/100km]