Wspaniale się prowadzi zwłaszcza w zakrętach, silnik lubi wysokie obroty, zawieszenie twarde ale jak na Alfę bardzo konfortowe, blachy ocynkowane, aerodynamika 1 klasa czego można chcieć więcej???
Nadodatek właścicieli BMek można powkużać LOL
Wrażenia
5,0
Silnik
naciskam pedał a silnik krzyczy o więcej, lubi wysokie obroty
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia bez zarzutu, dobra także pod względem konstrukcyjnym
5,0
Układ jezdny
zakręty, zakręty, ZAKRĘTY!!! to Alfy lubią najbardziej można spokojnie puścić inne autko przed sobą a na wyjściu z zakrętu zostawić je wtyle
Komfort
4,0
Widoczność
nie wiem czy to zasługa współpracy z SAABem ale widoczność jest dobra
4,0
Ergonomia
dobra =)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik się kłania i wszystko jasne :]
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochodzik jest duży naprawde nie mogę powiedzieć ale.. miałem większe (Ford Scorpio, Renault Espace)
5,0
Wyciszenie
Generalnie auto jest ciche tylko... czy takie powinno być? Myśle że wolał bym głośniejszy silnik ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie 1 generacji pali normalnie 12 litrów, a przy bardzo ekonomicznej jeździe (1 raz w życiu po trasie 7/8 litrów gazu)
5,0
Stosunek jakość/cena
Małe pieniądze wysoka jakość.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam AR 164 2 lata nie było większych problemów, jak każdy samochód jak się dba to jeździ. Wady to wykorzystywanie platkików do połączeń śróby są lepsze (to jak ktoś sam naprawia radzę kupić słoik śróbek)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Największy problem to była wymiana sprzęgła (ale to siłą rzeczy się z używa)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T.S. 146KM 107kW
[l/100km]