Auto bardzo dopracowane, karoseria solidna i sztywna. Miejsca wystarczająco. Stylistyka "urzekająca". Jakość zbliżająca się do niemieckich aut. Po otworzeniu maski chyba nawet lepiej niż w audi. Stosunek ogółu do ceny - doskonały.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po pracy silnia słychać, że inżynierowie się przyłożyli. Pod maską panuje porządek. Podczas jazdy pomruk z wydechu może zmylić - że to benzyna. Moc jest wystarczająca. Zużycie paliwa akceptowalne, średnio wynosi 7l/100km, w mieście wyraźnie wzrasta
3,0
Skrzynia biegów
Sama praca skrzyni bardzo dobra. Do zmiany biegu trzeba użyć ciut więcej siły niż normalnie, ale to zamierzenie konstruktorów-auto ma sportowego ducha. Sama praca drążka precyzyjna. Aczkolwiek skrzynia o oznaczeniu M32 jest zbyt słaba do tego modelu - często siadają łożyska. Pomóc może wymiana oleju na np. Fuchs Sintofluid i lać 200ml więcej niż fabryka. Pochodzi z koncernu GM, w fabryce lali zły olej i za mało.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, precyzyjny. W zakrętach niczym gokart. Nie wiem który średniej klasy kombi będzie szybsze. Aczkolwiek zawieszenie jest dość twarde. Ma charakterystykę pod sportowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się dość wysoko i sporo widać.
4,0
Ergonomia
Brakuje schowków i np. .szuflady w fotelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze, wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Doskonały na dłuższe trasy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie 7 litrów i dlatego tylko - dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie to najlepsza oferta - wg mnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanizm opuszczania tylnych szyb. Kupiłem auto z niedziałającymi. Pęka tam plastik trzymający szybę. Najlepiej spiąć blachą i po problemie. Poza tym brak usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mnie póki co nic się nie dzieje. Skrzynia ma nowe łożyska i powinna bezproblemowo działać przez jakieś 150tyś km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTDM 16v 150KM 110kW
[l/100km]