Kupiłem 8 zaworowy, mocy brakowało. Po chiptuningu podskoczyło z 125 (przed modernizacją) do 155 KM i moment z 280 do 350 NM. Bardziej płaski wykres mocy i momentu w szerszym zakresie obrotów, znacznie bardziej równa praca silnika. Efekt idealny, pali nawet trochę mniej. Trakcja rewelacyjna. Za każdym razem jak wsiadam micha się cieszy;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Typowe usterki M32, aby spokojnie jeździć poddana regeneracji, wymieniono prawie wszystkie łożyska na mocniejsze, koszt 4 tys
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
5,0
Karoseria
Wygląd zjawiskowy
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części na średnim poziomie. Duże koszty w przypadku dorobienia klucza, nieautoryzowany praktycznie nie do wykonania a jak już to mogą różne funkcje nie działać. Koszt całości z programowaniem 1500 zł plus 200 kod (ja otrzymałem błędny od handlarza)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTDM 120KM 88kW
[l/100km]