Układ elektryczny
: słabe wtyczki wtryskiwaczy - wystarczy podgiąć styki, 10 min roboty
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód - godny polecenia. Oczywiście trzeba kupić dobry egzemplarz. \"Laleczek\" i \"igiełek\" nie brakuje a zdarza się obejrzeć kilka sztuk i nie ma co wybrać bo taka igiełka wcześniej zderzyła się z InterCity :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik marzenie. Seryjnie 200KM. Po usunięciu DPFa i chipie 230KM i 520 Nm. Elastyczność zniewalająca - na 6 biegu sprawnie i bez problemu przyśpiesza do 240kmh
4,0
Skrzynia biegów
Czasami jedynka ma opory. Ale czasami. Reszta ok.
5,0
Układ jezdny
Zasługuje na najwyższą ocenę ! Prowadzenie w stylu gokarta. Niesamowita przyczepność.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest źle, dla mnie nie jest to najważniejsze
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma do czego się przyczepić. Jest jak być powinno.Szybko się nagrzewa, klimatyzacja szybko chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Są większe samochody wewnątrz, ale gdybym szukał przestrzeni to bym kupił np. Mondeo. Nie ma na co narzekać.
5,0
Wyciszenie
Zaskoczenie! przy 200kmh jest bardzo cicho, słychać tylko opony. Poprzednia 1,9 JTD już była bardzo głośna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 230 KM spalanie średnie 8,5 l to bardzo dobry wynik. Miasto 10, trasa 6,5 - normalna jazda ( do 150kmh). Ceny części na dobrym poziomie np. rozrząd kompletny z pompą wody + dwa paski klinowe 700zł. Do Octavii płaciłem 1100zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja nie oferuje więcej a płaci się dużo więcej. Konkurencja nie ma jednego - stylu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Same drobne rzeczy, nic poważnego, samemu można je usunąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 JTDM 20v 200KM 147kW
[l/100km]