Inne
: skok jakosciowy porownujac do modeli 156 ktore mialem przedtem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: przy zmianie biegu z 2-3 czasem zaszumi lekko, ale pewnie sie czepiam bo dziala bez zarzutu
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
elastycznosc w trasie sam miod, punkt odjety za miasto, bo jednak w kulturze pracy lexusa jeszcze nie dogolili ;-)
4,0
Skrzynia biegów
automat, ale zaskakujaco dobry. 6 przelozen i po kilku miesiacach czlowiek sobie niewyobraza dlaczego inni ciagle uzywaja zwyklych skrzyn biegow. jest przelozenie sport a wtedy ciagnie obroty w gore i zmienia biegi co najmniej tak szybko jak recznie. brak pogorszenia osiagow :-) czasem przelacze sie w tryb sekwencyjny, ale duzo to nie daje poza zajeta prawa reka
5,0
Układ jezdny
tutaj to sam miod. sztywna konstrukcja, wzmocnione i poprawione zawieszenie w porownaniu do 156 robia swoje
Komfort
4,0
Widoczność
przod ok, tyl srednio ale sa czuniki cofania przod i tyl wiec nie ma niespodzianek
4,0
Ergonomia
bez zastrzezen, no cyba ze ktos potrzebuje masy poleczek, schowkow i ucwytow na napoje. 159 duzo tego nie ma
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
milo i wygodnie, niec che sie wysiadac z auta :-)
4,0
Wyciszenie
na nizszych biegach przy przyspieszaniu da sie poczuc ze to diesel, ale w zasadzie do 160 km/h bardzo komfortowo i mozna rozmawiac w aucie szeptem czy sluchac klasyki. 180-200 zaczyna szumiec oplywajace powietrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio 9 litrow ropy, co na dosyc duza mase i automat mozna uznac za akceptowalne
5,0
Stosunek jakość/cena
nie znalazlem godnego przeciwnika
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz zapalia sie kontrola od hill-holdera, ale w instrukcji pisza ze czasem moze. poza tym zadnych niespodzianek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukac nic, ale jakby co to est przeciez 3 lata bezplatnej gwarancji..
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 JTDM 20v 200KM 147kW
[l/100km]