Zawieszenie
: bardzo pewne prowadzenie najlepsze w swojej klasie,pobiło Bmw i Mercedesa. Filmik w necie Alfa 159 test łosia.
5,0
Całokształt
Nie ma większych problemów i dziwnych kwestji
Wrażenia
5,0
Silnik
Wymieniłem tylko świece żarowe i rolke alternatora 300zł
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą z oporem skok krótki i pewny,ale właśnie słychać jak wchodzi 2 i 3 czasem.
5,0
Układ jezdny
Jak po sznurku 240 tyś wymiana amorów tył 430zł orginały Ricambi
Komfort
4,0
Widoczność
Sztywne auto ale bardzo dobrze wyciszone
5,0
Ergonomia
wszystko pod rękom
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko i sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wnętrze nie wielki ale przestronne nie siedziałem z tyłu.
5,0
Wyciszenie
bdb nic nie puka i nie stuka plastiki naswoim miejscu 240 tyś i nic nie trzeszczy z czego 70 po pl
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogie zawieszenie ! Zamieniki TRW i Lemforder nie do przyjęcia,400zł za wachacz i puka od nowości TRW to samo . Ori 700zł górny więc bardo drogo. ori przelatało 222tyś od nowośći. Potem wymiana na ori góra,dół trw 2700zł przód.Tył wymiana amorów i poduszek oraz sprężyn 240tyś.Potwierdzam że jest trwałe kupiłem auto z przebiegiem 170tyś po pl nakręciłem 50tyś zanim coś rószyłem i nic nie pukało do tego czasu.Jeśli chodzi o te sprawy jestem pedantem teraz 243 i jest git.
4,0
Stosunek jakość/cena
było by doskonale gdyby nie cena zawieszenia
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniłem przez 70 tyś :
Zawieszenie 3000zł
świece i rolk 300zł
amory poduszki i sprężyny 1200zł
moduł VDC 100zł
opony 225/50/17 2300zł
tarcze i klocki przód 700zł textar
filtry i olej zgodnie z ins.
rozrząd z pompom wody 400zł
nie mogłem odpalić auta bo padł kabel od pompy 70zł to jedyny taki problem
czujnik parktronik 100zł
migam 2 lata i 5 mc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak lepiej pali zimą (-20) niż latem +25
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTDM 120KM 88kW
[l/100km]