Auto rewelacyjne. Miało kilka wad jak każdy samochód, ale zdecydowanie wart polecenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super jak na 120 KM. 8 zaworów, prosta konstrukcja, dobre spalanie. Jak na auto ważące 1650 kg całkiem nieźle sobie radzi. Kultura pracy jak typowy diesel. Nie najgorszy, nie najlepszy. Lepiej niż TDI gorzej niż HDI.
4,0
Skrzynia biegów
Fajnie zestopniowywana, ale trochę topornie chodzi.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się super. Nisko siedzi (niestety krawężniki utrudniają parkowanie). Dość słabe są drążki kierownicze i końcówki drążków. Wytrzymują średnio 1 do 1,5 roku. Gorzej jest na mokrym i śniegu. Ciężki przód (głównie silnik) powodują, że staje się lekko pod sterowny.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Lewarek od biegów przeszkadza trochę w obsłudze klimy. Obsługa Bluetooth i MP3 taka sobie. Pendrive powyżej 2GB już działa jak chce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety diesel wiec nagrzewa się dość długo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w środku jak w kompakcie, ale dla mnie to zaleta bo sportowy charakter auta powoduje, że mamy wrażenie zwartego samochodu
4,0
Wyciszenie
Diesel
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart każdej złotówki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podnośnik szyb
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Typowe dla nowoczesnego diesla tzn. DPF, dwumasa, za to wtryski i turbina bardzo mocne punkty
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTDM 120KM 88kW
[l/100km]