Miły dzwięk silnika przy 4tys obrotów(mruczenie).Silnik jest bardzo elastyczny ale dopiero powyżej 3000tys obrotów...UWAGA silnik czasem się ksztusi i gaśnie!!!!! kiedy się go zapala i się cofa autem,wyjeżdzając z garażu!!!
ale wystarczy podkręcić obroty i "czkawka"mija
3,0
Skrzynia biegów
ciężko wchodzące biegi.Dla niektórych to zaleta.Dla mnie nie.
Za wolno chodząza skrzynia biegów.Przy szybkich startach spod świateł nie nadąża z przełozeniem biegów i robi sie zgrzyt w skrzyni
4,0
Układ jezdny
dobrze się toczy...na równych jezdniach
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby parują...ale bardzo szybko potrafi sie zrobic w aucie ciepło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
hałas przy prędkości powyżej 130km/h
jechałem tez dieslem 1.9(150km) to jest dopiero masakra.Jest za głosno.Dieslem potrafiłbym jezdzic tylko ze stoperami w uszach
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy cenie benzyny 100dolarów za baryłke ropy.Zużycie benzyny 12,2litra w mieście jest dla mnie Nie dopuszczalne w nowoczesnym aucie
Silnik pod wzgledem dużego spalania a oferowanych niezbyt wysokich osiągów(przyspieszenie)jest po prostu słaby
2,0
Stosunek jakość/cena
za drogie.Auto nie nadaje sie do codziennego dojazdu do pracy w warszawie ale na trasie jest ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiący schowek i trzeszczące uszczelki w szybach
Coś się dzieje przy przyspieszaniu-jakies dziwne dzwieki,trzaski w okolicach pedałów(na wysokosci srodka kokpitu)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 RAZY SPRZĘGŁO SIĘ ZACIEŁO W CZASIE JAZDY WCISNEŁO SIE W PODŁOGE I NIE CHCIAŁO WRÓCIĆ!!!
Skrzypi pedał sprzegła
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTS 160KM 118kW
[l/100km]