Inne
: Trudno wskazać największy pozytyw, ale jeszcze trudniej jakikolwiek negatyw.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: turbo, EGR, zawieszenie silnika
Układ elektryczny
: żarówki, wycieraczki
Zawieszenie
: łączniki stabilizatora
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pęknięta rura od turbo, wymiana poduszek silnika i skrzyni. Czyszczenie i częściowe zaślepienie EGR.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny czasem sprawia problemy, raczej z winy konstrukcji samego lewarka i grzybka. Przy przebiegu 230 tys. powoli czuć potrzebę wymiany sprzęgła.
4,0
Układ jezdny
Wersja TI, zawieszenie dodatkowo obniżone, ale daje radę. Prowadzenie - mistrzostwo.
Komfort
5,0
Widoczność
Fotele "TI" Recaro. Brak zastrzeżeń.
Widoczność do tyłu słaba, lusterka boczne średnio, słupki trochę przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdza się nad wyraz dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył nieco ciasny, ale to nie limuzyna. Bagażnik również, ale nie kupuje się jej, jako rodzinne auto.
4,0
Wyciszenie
Jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dane z okresu 18 m-cy. Zaślepiony częściowo EGR, koła 17" + klimatyzacja.
Metoda: tankowanie pod korek.
Wskazania komputera: z reguły około 1L/100km mniej niż rzeczywiste spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe żaróweczki kokpitu, żarówki reflektorów. Silnik tylnej wycieraczki. Ogólnie praca wycieraczek z przodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16V JTD 140KM 103kW
[l/100km]