Zawieszenie
: bardzo delikatne sportowe na dobre drogi
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
1.8 TS bardzo lubi obroty i pow. 3000 jest prawdziwym demonem. Poniżej 3000 jest również ciekawie.
4,0
Skrzynia biegów
Szkoda, że nia ma 6 biegów ale nie jest żle. Biegi wchodzą lekko i mają krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest delikatne i tak naprawdę trzeba co 60 tys robić wymiane kilku elementów, ale sa dobrzy mechanicy, którzy radzą sobie dobrze (zawsze to dla nich odmiana po VW)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok.
5,0
Ergonomia
Wnętrze to raj dla kierowcy. Wszystko ustawione po końcem prowadzącego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze zimą i latem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok ale bez przesady. Jak w A4 lub BMW 3.
4,0
Wyciszenie
Silnik ma super dźwięk wiec warto go posłuchać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy i naprawy tańsze niż w BMW i Audi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba bardzo dbać o zawieszenie i pilnować oleju.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V T.Spark 140KM 103kW
[l/100km]