Uważam że autko do dziś jedno z najpiekniejszych, zawsze o nim marzyłem, i mam :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietna dynamika, fantastyczny pomruk, elastyczność rewelacja, cichy jak na diesla
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, mały minus za długi skok lewarka
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry, precyzyjny, tylko 2 obroty kierownicą w skrajne polozenia, mały minus za promień skretu
Komfort
4,0
Widoczność
No model Sportwagon ma tu pewne minusy, czujniki z tyły przydałyby się ale nie ma wiekszych problemów na lusterka mozna wszedzie zaparkować. Przednie słupki troche ograniczają pole widzenia
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik dwustrefowy działa bez zarzutu, wentylacja też bardzo wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wzorowo, z tyłu dla dwóch osób też bardzo dobrze, dla 5 dobrze, może wysokie osoby z tyłu moga mieć mało miejsca nad głową
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla bardzo dobre, szumy przy dużych prędkościach nie są uciążliwe
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 9 litrów, trasa minimalne zmierzone 4,7 Litra (70-100 km/h) ale średnio na autostradzie (0-200 km/h) 6,5 Litra, przegląd kosztuje 390 zł (części poza serwisem) 600 w serwisie, + robocizna 180 zł,
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena aut uzywanych bardzo korzystna, nowe stosunkowo drogie, zresztą jak wszystkie nowe auta tej klasy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak uwag, no może ciężka wymiana żarówek z przodu ale da się zrobić samemu, są marki że tylko w serwisie bo trzeba pół auta rozebrać :-)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na dziury zawieszenie jest bardzo dobre ale jego konstrukcja nietrwała na nasze dziurawe drogi
(mozna porównać do bolidu F1)
Jak jeżdzisz z głową po złych drogach to przetrwa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 JTD 150KM 110kW
[l/100km]