Rewelacyjna kultura pracy, ale to dzięki zmiennej geometrii łopatek turbiny. No i elektroniczne systemy pomagają w opanowaniu dużego momentu obrotowego szczególnie na śliskiej nawierzchni.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie skoki lewaka wchodzącego w przełożenia jak w masełko. Ludzie sport nigdy nie idzie w parze z komfortem.
5,0
Układ jezdny
REWELACJA. Baedzo nowoczesne zawieszenie, którego rozwiązania dopiero wchodzą do standardów konkurencji. Zdziwieni zazdrośni posiadacze niemieckich aut?
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie w sam raz i nie z pozycji żaby :)
4,0
Ergonomia
OK. I nie będę tu komentować bo nie ma czego. Jeżdziłem Mercem S-klasse i wiem że nikt nie uwierzy, ale stosunkiem koszt zakupu-ergonomia Alfa górą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super ta z PASSATA się umywa. Szybko nagrzewa i szybko schładza (o ile ktoś przeczytał instrukcję obsługi).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
IDEALNIE. Wpadam w fotel kierowcy jakby był szyty na mnie. Niektórzy pasażerowie narzekają na uciski w boki w zakrętach :)
5,0
Wyciszenie
Super bije niemieckie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda na max ekonomiczna: 3,8 l/100km
Jazda ekonomiczna: 4,7 l/100km
Jazda standardowa: 5,1 l/100km
Jazda mieszana: 5,4 l/100km
Jazda dynamiczna: 6,4 l/100km
Jazda sportowa: 7,2 l/100km
Jazda typu katowanie: nie jeżdżę tak może ty spróbuj a potem narzekaj na awaryjność.
3,0
Stosunek jakość/cena
SUPER.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku oprócz części eksploatacyjnych żarówka prawa postojowa, żarówka tył lewy STOP, żarówka prawa podśw. tablicy rej, wymiana piór wycieraczek, zapocenie olejowe spod pokrywy pompy hamulcowej usunięte na przeglądzie. Ja nie mam pojęcia jak to możliwe że niektórym w AR 156 psuje się wszystko może czas zastanowić się nad sobą? Tym osobom proponuję kupić podręcznik jak panować nad właśnymi emocjami lub zakup bardzo trwałego pojazdu marku URSUS.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC NIE NAWALA.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 115KM 85kW
[l/100km]