Miałem sporo problemów , najpierw zaczeły mi rdzewieć progi od spodu noi miejsca gdzie uszczelka łączyła sie z szyba tylnią. Potem cały dolot łącznie z kanałami , nowy zawór EGR , Okazało się że jak troszkę \"podciągnąłem\" do przodu to nagle wyłączyło się całkowicie turbo i alfa stała się mułowata. Nie mogłem podciągnąć jej powyżej 3000 obrotów bo powyżej się dławiła.
świeci się kontrolka silnika od miesiąca://
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 110KM 81kW
[l/100km]