2.0L (nie mówiąc o 2.0JTS) z elastycznością, przyśpieszeniem może konkurowac z nowymi silnikami bmw 2.0(2.2poj.) 2.0D, i może aqdi, seat 1.8T,
w swojej klasie
4,0
Skrzynia biegów
czasami wsteczny ciężko wchodzi
5,0
Układ jezdny
kto wygrał "test łosia" w swojej klasie:?
1. alfa
2. bmw
....
......
11. honda acord :-P
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to nie Van!!!, miejsca wystarczająco jak na tę klasę
5,0
Wyciszenie
2.0L>180Kh/m szum powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
porównajcie silnik 2.0 z innymi..... 2.0 i podobnymi ...........................................................a jeszcze to przyśpieszenie i elastyczność................
fajnie przy 90-120 na dwupasie równolegle depnąć z "leszkiem" w golfie, octawi, i innym masowym wynalasku, widząć na jego twarzy wyraz zwątpienia w pojazd jakim się porusza.......(!)
3,0
Stosunek jakość/cena
ta cena używanej alfy jest ceną za niską w stosunku do całokształtu........
156 2.0 z 2000 powinno ksztautowac swoją cenę w stosunku do konkurencji tj. aqdi, bmw, lexus, mercedes tj 40 tys. zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czyszczenie przepustnicy, silniczka krokowego, przepływomierz, gumy w zawieszeniu........i tyle......
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko sie może zdażyć w ...........
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]