silnik 2,0 przyśpiesza w 8,6 s. to wynik fenomenalny!!! moż tylko konkurować z bmw 320 gdzie i tak przegra ale to jedyny w miarę godny przeciwnik.
4,0
Skrzynia biegów
b.dobra ale mogła by być lepsza
5,0
Układ jezdny
nr 1 i to w standardzie (bez żadnych modernizacji)
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
wszystko intuicyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba dbać o filtry---i tyle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w miarę potrzeb
4,0
Wyciszenie
delikatny świst wiatru przy 150 km/h bardzo dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0 - przyśpieszenie i elastyczność nie ma sobie równych... (nawed bmw 320 wymięka) a inne z silnikiem 2,0 to druzgocąca "poraszka" no choćby GOLF IV 2.3 VR5 5dw 8,8s "kpina a jaki silnik", LEON 1.8 20V 10,3s "szkoda słów", A 4 II 2.0 9,9s "lipa",
3 IV 320 i (150) 4dw 9,9s, "żenada".............
pozdrawiam
3,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
groszowe sprawy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czesami w porsche coś walnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]