Zawieszenie
: Zawieszenie to pomyłka. Nawet po wymianie, na naszych drogach po kilku miesiącach zaczyna znów pukać czy skrzypieć.
2,0
Całokształt
Auto świetnie się prowadzi pod warunkiem, że ma wymienione zawieszenie. Trochę ciasny, bagażnik z małym otworem, siedzenia się nie składają. Brak schowków, ale auto było projektowane w połowie lat dziewięćdziesiątych, więc można to wybaczyć.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik bardzo dobrze zbiera się i wkręca w obroty. Niestety pobiera trochę za dużo paliwa. Remont silnika dwa lata temu, duży problem z mechanikami, którzy podjęliby się pracy. Teraz znowu to samo. Pech.
3,0
Skrzynia biegów
Nie zawsze działa precyzyjne. Problem z wrzucaniem wstecznego. Nie zawsze zaskakiwał za pierwszym razem.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie to pomyłka. Nie na nasze drogi. Wymiana to koszt od 1800 do 2500.
5,0
Karoseria
Piękne auto. Ponad czasowy wygląd. Po prostu piękna Włoszka.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za grube słupki przednie, które wraz z integrowanymi lusterkami ograniczają widoczność.
4,0
Ergonomia
Ogólnie bez zastrzeżeń. Włączniki świateł przeciwmgielnych na środkowym panelu to pomyłka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i ogrzewanie bez zarzutu.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno, bez schowków, ale dalsze podróże bez problemów. Auto dla rodziny - pomyłka.
1,0
Wyciszenie
Brak.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwożerność, części drogie i niezbyt trwałe.
2,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba trafić egzemplarz w dobrym stanie. Jeżeli trafisz na nie zadbany to masz problem. Żadna naprawa nie przywróci go do życia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuty zamek do wlewu, który podczas zimy zamarza gdy dostanie się woda (a dostaje się). Plastyki w środku trzeba było kleić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wydmuchała dwa razy uszczelkę spod głowicy. Awaria immobilizera. Tylko ALSO, które musiało kontaktować się z fabryką.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]