Układ hamulcowy
: Zbyt szybko zużywające się klocki i tarcze
3,0
Całokształt
Dobry samochód, ale nie na polskie drogi. Jakość podzespołów obniża ocenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dużo mocy w dolnym i górnym zakresie, aż chce się naciskać na gaz :P
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę automatem (selespeed), zmiana biegów na kierownicy :) Sama frajda - gdyby nie spalanie.
4,0
Układ jezdny
Ogólnie autko bardzo dobrze jeździ, ale dwa małe minusy: jakość materiałów i wytrzymałość zdecydowanie zbyt niska.
Komfort
2,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok, parkowanie - tragedia. Lusterka zdecydowanie za małe.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski w zasięgu ręki, widoczne, z małym wyjątkiem: światła przeciwmgielne włączamy \"na czuja\" (koło ręcznego).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lekka tendencja do parowania, brak wycieraczki z tyłu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu całkiem nieźle, ale z tyłu dorosły ma ciasno. Jazda w 5 osób to pomyłka.
5,0
Wyciszenie
Wszystko tak, jak być powinno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Możliwości samochodu kosztują, zwłaszcza na stacji benzynowej. Części są tanie, ale niestety ich jakość powoduje, że i tak wychodzi drożej niż u konkurencji.
3,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej kupić w tej cenie coś innego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 50tys. km wymieniony praktycznie cały układ hamulcowy z powodu awarii, wymiana komputera pokładowego połączona z unieruchomieniem samochodu, przy 4 osobach w samochodzie tylne koła obcierają o błotniki, praktycznie co roku remont zawieszenia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]