bardzo ładna kultura pracy silnika, silnik zwawy, od ok. 2600 obrotow, pięknie sie zbiera
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza dobrze, no może wsteczny czasami nie chciał wskakiwać
4,0
Układ jezdny
swietny kompromis, pomiędzy wygoda a sportową jazdą. Lepiej na zakretach trzymał sie tylko moja Primerra na sport. zawieszeniu ale nie dysponywała wogole komfortem jazdy, Omega była wygodniejsza ale na zakretach lubiało pobujać a tutaj nic, SUPER PROWADZENIE
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyło bardzo kiepsko, po za tym srednio, mogło by byc lepiej
3,0
Ergonomia
brak składanej tylnej kanapy, ciężko przewieżć coś większego. do bagaznika nie mozna włożyć nic większego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok, zero parowania szyb
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie rozmiary, wydaje mi się troche ciasno, i mało miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasazera.
4,0
Wyciszenie
silnika w srodku, praktycznie nie słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części dosyc drogie i nie zbyt trwałe. wielu mechaników boi sie tego samochodu. czasami aby naprawic drobiazg trzeba trochę pogrzebac i rozebrac trochę samochodu.
3,0
Stosunek jakość/cena
za tę cene ciężko znaleźć coś równie pięknego, stylowego i oryginalnego o jednocześnie sportowym i komfortowym zawieszeniu, choć niezbyt wytrzymałym.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
obudowa alternatora, regulator faz rozrzadu, od wymiany kompletnego zawieszenia, po ok. 10 tys.łącznik stabilizatora, po ok. 15 tys. górne wachacze, klimatyzacja, wycieki oleju, korozja nadwozia, linki hamulca ręcznego,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
klimatyzacja, regulator faz rozrządu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]