silnik uważam za udaną konstrukcję (zmienne fazy rozrządu i dolotu, z tego co się orientuje to w 1997 żaden producent tego nie miał), daje dużo radości jak na 2,0 , powyżej 3000 obr/min pokazuje pazur.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjny układ dobrze wyczuwalny. Pierwszy bieg mógłby mieć lepiej dobrane przełożenie. Mam skróconą dźwignię polecam.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjna geometria zawieszenia. Przekazuje bardzo dużo informacji kierowcy. Świetny układ kierowniczy. Co tu dużo będę pisać po prostu EKSTRA! ( jeżdżę na 17" i po 8 miesiącach polskich dróg nic do wymiany )
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
dwa minusy żeby otwierać, zamykać szyby musi być włączony zapłon (na postoju denerwujące) drugi butelka z napojem między przednimi fotelami włącza przeciwmgielne.Gdyby nie to doskonała ergonomia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto (poznań) 11,5 litra normalna jazda, trasa do 120km/h 8litów, powyżej wiadomo jak jest. Tydzień temu założyłem gaz sekwencje miasto raczej niskie biegi 16 litów gazu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwie usterki: źle działający pilot w kluczyku centralnego, przepalone podświetlenie klimy (uciążliwa wymiana)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
[l/100km]